Czytelnik może zamówić 3 pozycje w każdej z bibliotek, w której ma aktywną kartę biblioteczną.
Karta biblioteczna ważna jest 1 rok. Przedłużenie ważności (aktywności) karty na kolejny rok następuje we właściwej bibliotece po sprawdzeniu i aktualizacji danych osobowych.
We wszystkich placówkach można zamawiać pozycje niedostępne (wypożyczone lub zamówione) przez całą dobę.
Zamówienia na pozycje dostępne (niewypożyczone) można składać w Wypożyczalni głównej, filiach nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 oraz Bibliotece dla dzieci.
Proszę pamiętać, że złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego realizacją.
Informację o zrealizowanym zamówieniu znajdą Państwo na swoim koncie bibliotecznym. Czytelnicy, którzy udostępnili nam swoje adresy e-mail – otrzymają powiadomienie na swoją pocztę. Pozostałych czytelników prosimy o systematyczny kontakt osobisty lub telefoniczny z właściwą placówką /zob. dane teleadresowe/
Zamówienie ważne jest 6 miesięcy (jeśli bibliotece nie uda się w tym czasie zrealizować zamówienia – system automatycznie je anuluje).
W wyjątkowych przypadkach biblioteka zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia przed upływem tego terminu. o czym Czytelnik zostanie powiadomiony.
Zrealizowane zamówienie oczekuje na odbiór 3 dni robocze.
Prosimy o usuwanie niepotrzebnych zamówień, aby nie blokować dostępu do książek innym czytelnikom.
Czytelnik, który nie będzie odbierał zamawianych pozycji zostanie pozbawiony możliwości zamawiania.
JAK ZAMAWIAĆ ? /zob. Jak_zamowic_ksiazke /